Site icon MEGESOFT

2016’nın 7 Dijital Pazarlama Trendi

2016’nın 7 Dijital Pazarlama Trendi

Günümüzde markalar çeşitli platform ve sosyal medya kanallarından kendi ürün ve servislerini potansiyel müşterilerine ulaştırmaya çalışıyorlar. Bunun sonucunda da, dijital pazarlama, mesajı doğru insana iletmek için kendini bu yönde geliştiriyor.

Snapchat’te her ay yüzlerce/milyonlarca video ve fotoğraf paylaşımı gerçekleşiyor. Şu anda Snapchat’teki pazarlama kampanyası yapan çok az firma var. Fakat bu sayının 2016’nın sonuna doğru artacağı öngörülmektedir.

Mobil kullanımın artmasıyla birlikte pazarlama kampanyalarında video kullanımının entegre edilmesi gerekmektedir. Şu anda bir çok firma live video streaming deneyimini Meerkat ve Periscope uygulamaları üzerinden gerçekleştiriyor.

Podcast ile bir çok firma kendi içeriğini kolaylıkla üretebilmenin yanı sıra, içeriklerini hedef kitlesine kolayca ulaştırabileceği bir mecra haline geldi.

Bugünün toplumu görsellik üzerine büyümeye devam ediyor. Bu yüzden deneyimlerimizi instagram gibi dünya ile paylaşacağımız uygulamaların artması şaşırtıcı değil. İnstagram bu yıl başlattığı reklamlar ile markaların daha çok reklam gerçekleştirdiği platform olmuştur.

Pinterest’in son güncellemelerinden biri olan Animated Cinamatic pins, markaların spesifik olarak kullanıcıların ilgisine göre hedefleme yapmalarını sağlıyor.

Omni-channel, markanın dijital ve geleneksel kanalları entegre etmesi anlamına gelmektedir. Böylece tüketiciler farklı kanallar üzerinden kolay ve etkin bir şekilde aynı tecrübeyi yaşamayı sürdürebiliyor ve markalar da farklı kanallar üzerinden müşteriyi  yakalayabiliyor. Disney ise bunun en güzel örneklerinden biri.

Web sitenize gelen, içeriğinizi okuyan, fakat site üzerinden geri bildirim sağlamayan müşterilerin belirlenip, sitenizi terk ettikten sonra kullanıcıya özel markanızı hatırlatıcak olan içerik gösterimleri yapmanızı gerektirmektedir.

Exit mobile version