Kurumsal SEO Danışmanlığı Ne İşler Yapar?
14 Haziran 2016
Snapchat | Geçmişin Değil, An’ın Uygulaması
17 Haziran 2016

SEO Çalışması | İşletmelere Ne Kazandırır ?

SEO Çalışması | İşletmenize Ne Kazandırır ?

SEO çalışması, bir internet sitesinin Google başta olmak üzere tüm arama motorlarında yapılan aramalarda üst sıralarda yer alınabilmesi için yapılan çalışmalara verilen isimdir. Bir site arama motorlarında üst sıralar yer alırsa, daha fazla ziyaretçiye ulaşabilir böylelikle de daha fazla kazanç sağlanması mümkün olur. İşte bu nedenle de çalışmalar eşittir kazanç diyebiliriz. Arama motoru çalışmaları ile siteler daha fazla müşteriye ulaşabilir bunun sonucunda da karlılıklarını artırırlar. Bu yazımızda da sitelerin Google’da yükselmesine değineceğiz.

Arama Motoru Optimizasyon Nasıl Yapılır?

Bir site sahibiyseniz, bu çalışmalar nasıl yapılır şeklinde soruları kendi kendinize soruyor olabilirsiniz. Çünkü  nasıl yapılır bilmezseniz sitenize giren ziyaretçilerin sayısı hep düşük kalacaktır, bunun doğal sonucu olarak da potansiyel gelirlerinizi artırma şansına sahip olamazsınız. Burada genel olarak bu çalışmalar nasıl yapılır, arama motoru optimizasyonu nedir, fiyatları hangi aralıklarda olur, kurumsal danışmanlık ile bireysel SEO danışmanlığı arasındaki farklar nelerdir gibi sorulara yanıtlar arayacağız.

SEO Çalışması Nedir?

SEO çalışması, sitenizin arama motorlarında üst sıralarda yer alabilmesi için yapılması gereken çalışmaların bütünüdür. Çalışmaların dahilinde site içi ve site dışı olmak üzere 2 farklı çalışma yapılmaktadır. Bu çalışmalar arasında denge kurulamadığı takdirde, sitenize hiç çalışma yapılmamasından daha kötü bir duruma gelebilirsiniz. İşte bu nedenle de kurumsal firmalar tarafından verilen hizmetlerin kalitesi bir hayli fazla olmaktadır. Ayrıca, Kurumsal SEO danışmanlığı ile arama motorlarında risksiz ve yükseliş garantili hizmet almanız mümkün olmaktadır.

Site İçi SEO Çalışması

Site içi SEO çalışması internet sitenizin link ve URL yapısı, sayfa sayınız, sayfalarınızın içerikleri, title ve meta tag düzenlemeleri, hedeflenen anahtar kelimeler, benzer anahtar kelimeler, kullanıcı deneyimi, sayfalar arasındaki bağlantılar gibi başlıkları kapsamaktadır. Sitenizin içerikleri ve sitenizin güncel olması ise en önemli başlıklardandır. Ayrıca, URL yapısı da çok önemlidir. Eğer ki Google’ın sevmediği tarzda eski tarzda URL yapınız varsa, sıralamalarda üst sıralara çıkmanız bir hayli güç olabilmektedir.

Site Dışı SEO Çalışması

Site dışı çalışmalar kesinlikle bir bu işin uzmanı kişiler tarafından yapılmalıdır çünkü aşırı şekilde yapılması sitenizin Google tarafından cezalandırılması ile sonuçlanabilir. Her şeyin kararı faydalıdır sözünü anımsayarak site dışı çözüm bulunmalıdır. Uzmanlar sitenizi analiz ederek ihtiyacınız olduğu kadar link temini ile sitenizin arama motorlarında yükselmesini sağlayabilir. Ayrıca, link alınacak sitelerin sektörünüzle alakası olması gerektiğini bilenmelidir, alınan linklerde ki anahtar kelime dağılımını da profesyonel bir şekilde yapacaktır. Örneğin, anahtar kelimeniz web tasarım ise sadece web tasarım ifadesine link almamalısınız. Web yazılım gibi benzer alternatifleri de göz önünde bulundurarak link alırsanız, yapılan çalışmalarının doğallığını artırabilir ve sitenizin yükselişini garantilemiş olursunuz. İşte bu nedenle de kurumsal danışmanlık hizmeti almanız halinde muhtemel risklerden de kurtulmuş olursunuz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir