Pepsi “Adına Bakma Tadına Bak” Reklamı İle Doğru Mu Yaptı? Yıllardır müthiş bir rekabetin içerisinde olan 2 marka: Pepsi ve Coca-Cola. İkisi de dev, ikisinin de […]
Yeni Nesil Tüketiciler Markalardan Ne Bekliyor? Sürdürülebilirliği stratejisine dahil etmiş olan markaların her zaman için bir adım sonrasını düşünmeleri gerekiyor. Şimdi karlı olan şirketiniz bundan 5 […]
Avansas.com Profesyoneller Liginde Hedef Büyüttü Türkiye’nin en hızlı büyüyen online ofis marketi Avansas.com, büyük ölçekli firmalar için geçtiğimiz sene hizmete açtığı Avansas Pro ile hedefini büyüttü. […]
İnsanlar Ramazan’da Mobil Alışverişi Tercih Ediyor Criteo’nun araştırmasına göre, 2015 yılı Ramazan dönemi boyunca Türkiye’de e-ticaret satışlarında perakendede yüzde 28, turizmde yüzde 30 artış görüldü. Mobil […]
Prestashop ile Nelere Sahip Olursunuz? Prestashop ile | İşletmeleriniz, ihtiyacı olan mükemmel, kendisine ait bir tasarıma bir çok alternatif tema içerisinden seçim ile sahip olur. Profesyonel bir web sitesine yüksek […]
Prestashop Temaları | Özelleştirilmiş Takı Sitesi Prestashop Temaları | Takı sitesi için özelleştirilmiş birçok özelliğe sahip e-ticaret sitesi. Prestashop ücretsiz türkçe temalarda sorun yaşamamak için ücretli […]
Prestashop Eticaret | Bir E Ticaret Sitesi İçin Uygun mu? PrestaShop dünyanın en çok kullanılan açık kaynak / e–ticaret yazılımıdır. Kiralık e–ticaret yazılımlarından bir çok özelliğiyle avantajlı ve […]
WebGL Nedir | İçerik Oluşturma ve İzleme WebGL Nedir, ilave eklentilere gerek kalmadan herhangi bir uyumlu tarayıcıda grafik oluşturulmasını sağlayan açık bir web standardıdır. WebGL, tarayıcıların tüm […]
Xiaomi ve Microsoft’tan ortaklık kararı Xiaomi ve Microsoft dev bir anlaşmanın altına imza attı. Çin’in bir numaralı, dünyasının ise en büyük beşinci akıllı telefon üreticisi konumunda […]
Etkileşim Tasarımı Nedir Ve Geleceği Nasıl Olacak? Etkileşim tasarımı gelişen teknoloji ve değişen insan davranışları göz önünde bulundurulduğunda şirketlerin önemli kazanımlar elde etmesini sağlıyor. Soyut bir tasarım […]
Başarılı Ve Kaliteli Online Pazarlamanın Temel Unsurları Online pazarlama deyince akıllara çok basit bir şablon geliyor; Instagram’daki satış odaklı hesaplar, yanlış yönetilen Facebook sayfaları gibi. Ama […]
Facebook Reklamları Artık Platforma Üye Olmayanları Da Hedefleyecek 1,6 milyarı aşkın faal kullanıcıya sahip Facebook, kendisine son çeyrekte 5 milyar dolardan fazla bir gelir kazandıran reklam […]