23 Ağustos 2016

Ürünlerinizin Kaliteli Olduğunu E-Ticaret’te Nasıl Gösterebilirsiniz?

Ürünlerinizin Kaliteli Olduğunu E-Ticaret’te Nasıl Gösterebilirsiniz? İnternet üzerinden satış yaparken yaşanan en büyük sorunlardan biri de ürünlerin kalitesini tüketicilere gösterememek oluyor. Tüketiciler fiziki mağazalarda ürünleri ellerine […]
27 Temmuz 2016

E-ticaret Sitelerinde Omnichannel Ödemeler Dönemi

E-ticaret Sitelerinde Omnichannel Ödemeler Dönemi Önceleri müşteriler; fiziksel mağazalar, telefon veya doğrudan satış kanalları üzerinden alışveriş ihtiyaçlarını giderebiliyorlardı. Teknolojinin geliştirilmesi, kullanıcı alışkanlıklarının değişmesiyle birlikte online alışveriş, […]
26 Nisan 2016

E-ticaret Sitenizde Fiyat Politikanızı Nasıl Belirlemelisiniz?

E-ticaret Sitenizde Fiyat Politikanızı Nasıl Belirlemelisiniz? E Ticaret siteniz veya mağazanızda satmakta olduğunuz ürünlerinizde, hizmetlerinizde müşterilerinize en uygun fiyat gelecek şekilde sunum yapabilmeniz için uygulanacak politikalar […]
19 Şubat 2016

MEGESOFT E-Ticaret, Kurumsal Web Sitelerinde Kullanıcı Dostu URL Yapıları Nasıl Olmalı?

MEGESOFT E-Ticaret, Kurumsal Web Sitelerinde Kullanıcı Dostu URL Yapıları Nasıl Olmalı? E-ticaret veya kurumsal web sitelerinin yönetimi ve öne çıkmasında arama motorlarına yönelik SEO çalışmaları, organik […]