Site icon MEGESOFT

Kurumsal Şirketlerde Sosyal Medya ve Marka Yönetimi

Kurumsal Şirketlerde Sosyal Medya ve Marka Yönetimi

Günümüzde tüketici alışkanlıklarının, pazarlama stratejilerinin ve rekabet koşullarının sürekli geliştiğini ve değiştiğini, teknolojik ve sosyolojik değişimlerin hayatımıza çok hızlı girebildiğini gözlemleyebiliyoruz. Bu değişimlere kurumsal markaların hızla ayak uydurmak zorunda olduğu ve bunun ne gibi faydalar sağlayabileceği ile ilgili nacizane bilgilerimi paylaşmak isterim.

İşini her noktada iyi yapan ve müşterisine değer veren ya da vermeye çalışan kurumsal markaların mutlaka sosyal medya içinde güçlü ve sürekli olması gerekir. Bunun yanında e-ticaret yapan markaların olmazsa olmazıdır. E-ticaret olarak adı geçen elektronik ticaretin, yakın zamanda sosyal ve yeni nesil ticaret olarak anılacağı ve bilinen tüm ekoticaret hacminin içinde çok daha üstlerde ve bütünleşmiş olarak yer alacağı öngörülmelidir.

Marka müşterilerinin internetten alışveriş yapmasa dahi ilgilendiği markayı internette sorguladığı ve alım kararında bu sorgu araştırmasının genellikle çok yüksek oranda etki ettiği tespit edilmiştir.

Kurumsal bir ajansla çalışsa dahi aşağıdaki hususları iyi derecede bilmeyen birilerinin bu sayfaları yönetmesi gayri ihtiyarı yanlış olabilir ve hızla ilerlediğini bildiğimiz dijital platformlarda ileride marka başarısızlığı yaşanmasına neden olabilir.

 

Exit mobile version