Amazon’da Sesli Sipariş Dönemi
14 Temmuz 2016
2016’nın 7 Dijital Pazarlama Trendi
14 Temmuz 2016

Markaların Twitter’daki Yönetim Merkezi Dashboard

Markaların Twitter’daki Yönetim Merkezi Dashboard

Twitter yetkilileri marka hesapları için faydalı olacak yeni bir uygulama sundu: Dashboard. Twitter Dashboard ile marka ve markanın sektöründe konuşulanlar kolaylıkla takip edilebilecek, Tweet’lere zaman ayarlaması yapılabilecek ve Tweet’lerin performansı görüntülenebilecek.

Artık Twitter’da Neler Paylaşabileceğinizi Öneren Bir Yardımcınız Var

Dashboard ile hedef kitlenizdeki Twitter kullanıcılarının markanız hakkında neler konuştuğunu sizi mention’lamasalar bile görebilecek, onlara hitap edebileceksiniz. Ayrıca hedef kitlenizdeki konuşulmaya göre bazı paylaşım önerileri de marka yöneticilerine sunulacak.

İleriki Bir Zaman İçin Tweet’lerinizi Kurabileceksiniz

Twitter tarafından satın alınan Tweetdeck uygulaması ile Tweet’ler daha ileriki bir zamanda paylaşılmak üzere ayarlanabiliyordu. Şimdi, Twitter Dashboard ile başka bir uygulamaya gerek kalmaksızın geleceğe yönelik içerik planlaması yapılabilecek.

Öncelikle iOS ve web’de kullanılabilen yeni uygulama ile Twitter da Facebook marka sayfalarında olduğu gibi markalara özel hizmetler sunmaya başlamış oluyor. Dashboard’un nasıl bir kullanım kolaylığı sağlayacağını ya da başka ne özellikler eklenerek geliştirileceğini ilerleyen zamanlarda göreceğiz. Şu an için sadece ABD’deki kullanıcılara açılan Twitter Dashboard’a dashboard.twitter.com adresinden ulaşabiliyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir