Başarılı Ve Kaliteli Online Pazarlamanın Temel Unsurları
27 Mayıs 2016Yeni Nesil İletişim Nedir
2 Haziran 2016Yeni Nesil İletişim | Bu Sistemlerden Beklenen Nedir?
Yeni Nesil İletişim | Bu Sistemlerden Beklenen Nedir?
1) Basic UC: Personelin kullanmış olduğu iletişim tiplerinin (e-mail, chat, voice, voicemail, fax, mobility vb.) bir arayüz ile toparlanması ve bir çok farklı ortam üzerinden de bu toparlanmış servise bağlanabilme. Özetle personele verilen servislerin karmaşık olmaması farklı cihaz platformlarından her hangi bir anda (any time), her hangi bir yerden (any where) ve herhangi bir cihaz üzerinden (any device) erişim sağlayabilmek. Amaç bireyin verimliliğini arttırmak.
2) Conferencing / Collaboration: Personeller arası etkileşimi daha verimli hale getirecek araçlar sunmak. Presence, web işbirliği araçları, konferans araçları ve bunların planlanabilmesi, ortak kontak kullanımı, entegre contact center çözümleri, dış dünya daki ortamlar ile (sosyal medya gibi) entegre olabilmek gibi servisleri örnek olarak söyleyebiliriz. Bu ikinci katman, birinci katmandaki “UC” kavramına bir “C” daha ilave edilerek “UCC” terimi ile ifade edilmektedir. Amaç çalışanlar, partnerlar ve müşteriler arasında bir sinerji oluşturmak, grup halinde çalışabilmenin verimliliğini arttırmak.
3) Business Process Integration: Personel ve grup’a dönük araç ve arayüzler ile sağlanan servislere tamamlayıcı olarak etkileşimi (anlık iletişimi) firmanın kullandığı CRM, ERP, Özel Web portalları vb. programlar ile entegre etmektir. Amaç veri tabanları ve programlar ile real-time iletişim araçlarının bütünleşmesi ile şirket faaliyetlerine şeffaflık ve hız kazandırabilmektir. Bu kavram CEBP (Communication Enable Business Process) olarak ifade edilmektedir. Şirketin işlemlerinin tıkanmadan süratle çözümüne dönük bağlantılar sağlamayı anlatmaktadı